OPRUIMEN

Wat is een Professional Organizer?


Op de website van de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professional Organizers staat dit als volgt omschreven:

"Een professional organizer is een specialist in het aanbrengen van structuur in de breedste zin van het woord. Een professional organizer begeleidt en adviseert bij het creëren van orde en overzicht in tijd en ruimte. Professional Organizers kunnen van onschatbare waarde zijn voor zowel particulieren als bedrijven."

Wat metdenise voor jou kan betekenen


Schatkamers opruimen metdenise

Opruimen is niet voor iedereen even gemakkelijk. 
Waar moet je beginnen? Wat wil je bewaren? Wat kan weg? 
Soms is het lastig om knopen door te hakken.

Wanneer je metdenise wil gaan opruimen, gaan we er eerst eens rustig voor zitten. 
Zo brengen we in kaart waar de knelpunten zitten en bekijken we samen wat de handigste plek is om mee te beginnen. 

Hebben we een klik? Dan plannen we een werkafspraak waarin we samen de mouwen opstropen en je spullen gaan sorteren.
Spullen die bewaard moeten blijven, twijfelgevallen, spullen die weg mogen of spullen waarmee je iemand anders blij kunt maken. Ik zal je coachen in het nemen van beslissingen.

Zijn we klaar? Dan gaan we samen de overgebleven spullen netjes opbergen. En kan ik de spullen die weg mogen eventueel voor je afvoeren.

Administreren metdenise

Een eettafel waar niet meer aan gegeten kan worden omdat daar je administratie ligt.Of liggen al je papieren in een doos? Is het je niet duidelijk wat je nou moet bewaren en wat niet?

Door metdenise je administratie te doen maken we samen een mooi opbergsysteem aan waar je je papieren makkelijk in kunt archiveren. We creëren indien nodig een administratieplek. 
Samen zorgen we er voor dat je een duidelijk overzicht krijgt wat er betaald moet worden, waardoor je minder stress zult ervaren.

Plannen metdenise

Een overvolle agenda? Agenda's die niet op elkaar aansluiten? Kun je wel een goede taakverdeling gebruiken in jullie drukke gezinsleven?

metdenise kan samen met jou (en partner) een takenlijst opstellen. Zo brengen we in kaart waar de knelpunten in je dagelijks leven en agenda zitten. Met als doel meer ruimte in je agenda te maken. Zo help ik je weer prioriteiten te stellen.

Hoe gaat opruimen metdenise


Wanneer je contact metdenise hebt opgenomen zal ik zo spoedig mogelijk telefonisch contact met jou opnemen.
We plannen dan een vrijblijvend intakegesprek.

Het intakegesprek

Het intakegesprek duurt ongeveer een uur. Hierin bespreken we wat de knelpunten zijn en waar jij het meest behoefte aan hebt. We maken een rondje door het huis zodat voor mij duidelijk wordt waar ik je bij kan helpen.
Hierna kom ik met een plan van aanpak en beslissen we of we met elkaar aan de slag gaan.

Mouwen opstropen

Een werkafspraak duurt ongeveer 3 uur. Hierin stropen we de mouwen op en gaan we samen aan de slag. Jij bent de baas over je eigen spullen en beslist wat je weg wilt doen. Ik zal je helpen bij het maken van keuzes hierin.
Zijn er overtollige spullen, dan kan ik je helpen om deze indien nodig weg te brengen of te laten ophalen.

Wat kost opruimen metdenise


Een intakegesprek van ongeveer een uur is gratis.

Gaan we met elkaar verder om de mouwen op te stropen dan is het tarief 60 euro per uur (inclusief kleine organizing materialen)

Wil je direct 6 uur inplannen om samen op te ruimen? Dan kan ik je dit aanbieden voor 330 euro.

Reiskosten t/m 25 km gratis, daarna breng ik 0,30 ct. per km in rekening

Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
Share by: